آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

هم اندیشی برای توسعه شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۷۱۶۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
هم اندیشی برای توسعه شهر مشهد
نشست شهرداران و معاونان ادواری شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در دوره‌های مختلف مدیریت شهری مشهد شاهد سکانداری مدیران کارآمد و با رویکرد‌های متنوع در شهر بوده ایم، افرادی که با استفاده از تجربه و تخصص خود ریل گذاری ویژه‌ای را برای توسعه شهر پیش گرفتند؛ البته برخی از این ریل گذاری‌ها به سر منزل مقصود رسیده و برخی با شکست مواجه شده است.

در این راستا نشست شهرداران و معاونان ادواری شهرداری مشهد فرصتی فراهم کرده است تا با گردهمایی مدیران شهری دوره‌های گذشته مدیریت شهری مشهد و استفاده از تجربه این افراد گام‌های آینده برای توسعه شهر محکم‌تر از پیش برداشته شود.

شهردار مشهد در این نشست استفاده از نظرات شهرداران ادواری در راستای خلق پروژه‌های بهتر را به نفع مردم شهر مشهد دانست و گفت: هدف ما از برگزاری جلسات با شهرداران و معاونان ادواری این است که تجربه و نظر عزیزان را دسته بندی و استفاده کنیم تا از نظرات آن‌ها به پروژه‌هایی برسیم که در شورا و شهرداری بررسی شوند.

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی با اشاره به اینکه نیروی سازمانی یکی از مواردی است که هر سازمان به آن نیاز دارد و بزرگ‌ترین دارایی آن سازمان است، افزود: این موضوع یکی از مسائلی است که از ابتدا در این دوره مد نظرمان بوده است. در این راستا نشست‌های هم اندیشی با بزرگوارانی که در عرصه مدیریت شهری حضور داشته اند در دستورکار قرار گرفته است.

پاک‌ترین، بهترین و مؤثرترین

وی بیان کرد: از روز اولی که شهرداری شکل گرفته تا به امروز هرکس در عصر و زمان خودش، نهایت سعی و تلاشش را کرده است تا بیشترین خدمت را به زائران و مجاوران ارائه دهد. چندی پیش یکی از پیشکسوتان معتقد بود پاک ترین، بهترین و مؤثرترین مدیریت شهری در کشور، مدیریت شهری مشهد از ابتدا تاکنون بوده است که این مسئله جای فخر و مباهات دارد.

شهردار مشهد بیان کرد: هرکسی در این شهر این توفیق را پیدا کرده و منشأ خدمت بوده، امروز یادگاری‌های متعددی از او در شهر به جا مانده و در حافظه مردم ثبت شده است. در این نشست میزبان تعدادی از معاونان گذشته نیز هستیم و این امر بسیار شیرین بود، زیرا یک دست صدا ندارد و فعالیت‌ها ممکن است به نام شهرداران تمام شود، اما مجموعه زحمات است که شکل دهنده این فعالیت‌ها بوده است.

ارجائی با اشاره به اینکه در جلسه گذشته پیشنهاد داده شد جلسات با دستور کار برگزار شود تا خروجی بهتری برای مردم داشته باشد، گفت: هدف ما نیز این است که تجربه و نظر عزیزان را دسته بندی و استفاده کنیم؛ همچنین پیشنهاد‌های اجرایی که در جلسه گذشته مطرح شد، به حوزه‌های مربوط انتقال داده شد. در این جلسه مدیران و معاونان فعلی نیز حضور دارند و تلاش ما این است که از نظرات به پروژه‌هایی برسیم که در شورا و شهرداری بیشتر بررسی شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->